ABY OTRZYMAĆ FAKTURĘ VAT PRZED DOKONANIEM PŁATNOŚCI NALEŻY PODAĆ NIP I NAZWĘ FIRMY (regulamin).
§1 PRZEDMIOT REGULAMINU
1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelowego Obiektu Noclegowego White Resort w Krynicy Morskiej ul. Korczaka 5, 82-120 Krynica Morska (zwanego dalej: Hotelem) i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę zadatku ( zaliczki ) lub całej należności za pobyt . Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie obiektu.
3. Opiekunem Gościa jest Recepcja .
4. Regulamin jest dostępny do wglądu w Recepcji , a także na stronie www.krynicamorskahotele.pl
5. Nie wszystkie pokoje mają balkony i klimatyzację. Jeżeli pokój ma być z balkonem i z klimatyzacją należy przy rezerwacji taki zamówić.
§2 DOBA HOTELOWA – regulamin
1. Pokój wynajmowany jest na doby hotelowe.
2. Goście mogą zostać zobowiązani do noszenia opasek hotelowych, pod rygorem utraty prawa do korzystania z hotelu. W przypadku zagubienia opaski recepcja może naliczyć dodatkową opłatę za wystawienie nowej opaski.
3. Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 do godziny 11:00 dnia następnego.
4. Zatrzymanie pokoju po godz. 11.00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu i mogą zostać naliczone opłaty z tego tytułu.
5. Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
6. Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić w recepcji jak najszybciej, recepcja może jednak nie uwzględnić tej prośby.
7. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji jak najszybciej, jednak nie później niż do godz. 10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
8. Recepcja może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (pokoi) lub w przypadku Gości nie przestrzegających obowiązującego regulaminu.
9. White Resort zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Hotelu w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.
§3 REZERWACJA I MELDUNEK – regulamin
1. Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie dowodu osobistego, paszportu lub prawa jazdy oraz podpisanie Karty meldunkowej.
2. W celu dokonania rezerwacji pokoju Gość powinien uzgodnić rodzaj pokoju, cenę oraz termin jego rezerwacji za pomocą poczty elektronicznej, telefonicznie lub osobiście w Recepcji , a następnie dokonać wpłaty zadatku na rachunek bankowy White i przesłać potwierdzenie uiszczenia opłaty na adres poczty elektronicznej hotelu.
3. Gość jest obowiązany pod rygorem usunięcia rezerwacji uiścić zadatek w wysokości minimum 30% całej ustalonej ceny za pobyt na rachunek bankowy White w terminie: 7 dni – przy rezerwacjach dokonywanych z minimum 60 dniowym wyprzedzeniem; 2 dni – przy rezerwacjach dokonywanych z minimum 30 dniowym wyprzedzeniem; 1 godziny – przy rezerwacjach dokonywanych z minimum 2 dniowym wyprzedzeniem oraz przysłanie do hotelu potwierdzenia wpłaty. Można uzgodnić z recepcja inny sposób i termin wpłaty zadatku.
4. W przypadku braku wpłaty zadatku w powyższych terminach, względnie w przypadku wpływu zadatku po terminie, rezerwacja może zostać anulowana i usunięta z systemu, a wpłacona kwota zadatku może zostać zatrzymana..
5. Za dzień uiszczenia zadatku uznaje się datę wpływu środków na rachunek bankowy White.
6. Dokonując wpłaty zadatku Gość jest obowiązany w tytule przelewu wskazać datę od której planowany jest pobyt oraz numer telefonu do kontaktu.
7. Po wpływie zadatku na rachunek bankowy, White w miarę możliwości dokona telefonicznego lub za pomocą poczty elektronicznej (e-mail) potwierdzenia warunków rezerwacji.
8. Wszelkie wpłaty dokonywane przez Gościa na rachunek bankowy hotelu będą traktowane jako zadatek i nie podlegają zwrotowi.
9. Gość może z minimum 30 dniowym wyprzedzeniem dokonać zmiany terminu przyjazdu, bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów z uwzględnieniem cen obowiązujących w nowym terminie.. W takim przypadku wpłacony przez Gościa zadatek podlega zaliczeniu na poczet nowego terminu rezerwacji.
10. W przypadku odwołania rezerwacji po wpłaceniu zadatku, zadatek może zostać zwrócony Gościowi tylko w przypadku wykupienia zwolnionego pokoju w takim samym terminie przez innego Gościa hotelowego. W pozostałych przypadkach, zadatek nie podlega zwrotowi.
11. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął jeszcze czas, za który Gość uiścił opłatę należną za pobyt.
12. Osoby niezameldowane w obiekcie mogą gościnnie przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7.00 do godz. 22.00 jednakże wyłącznie po zgłoszeniu ich wejścia w recepcji.
13. White może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę innym osobom albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie hotelu.
§4 OPŁATY ZA POBYT
1. Opłata za pobyt pobierana jest od Gościa w dniu przyjazdu – z góry za cały okres uzgodnionego trwania pobytu.
2. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w części lub w całości nie jest zwracana opłata za pobyt .
3. W przypadku rezerwacji pokoju na jedna dobę i niestawiennictwa się do godz. 18.00 w dniu rezerwacji, White zastrzega sobie prawo do obciążenia Gościa opłatą za jedną dobę hotelową według stawki hotelowej przewidzianej w Cenniku za wynajem danego pokoju w określonym terminie. Hotel może obciążyć opłatą kartę kredytową Gościa.
4. Gość hotelowy jest obowiązany poza ceną za pobyt do uiszczenia opłaty klimatycznej według aktualnej stawki za osobo dobę.
5. White może pobierać dodatkowe opłaty m.in. za nocleg dodatkowej osoby w pokoju, wstawienie do pokoju łóżeczka dziecięcego, ponadto opłatę parkingową, opłatę za zwierzęta, które zostaną ustalone w odrębnym Cenniku.
6. White może tworzyć Pakiety obejmujące kilkudniowe pobyty Gości w określonych terminach w promocyjnych cenach. W przypadku skorzystania przez Gościa z Pakietu, a następnie, w czasie jego wykorzystywania, skrócenia pobytu, White Resort nalicza opłatę za każdą rozpoczętą dobę hotelową w standardowej wysokości przewidzianej w Cenniku hotelowym za jedną dobę za danego rodzaju pokój w określonym terminie. Wszystkie uzyskane rabaty przy skróceniu pobytu są anulowane. Obliczenie należności za pobyt nie może być nisze niż wpłacony zadatek.
7. Jeśli Gość po wejściu do pokoju stwierdzi jakieś rażące nieprawidłowości może zrezygnować z pobytu i żądać zwrotu zapłaconej kwoty ponad zadatek. Czas na podjęcie decyzji to czas niezbędny co oznacza kilka, kilkanaście minut. Jeśli Gość w tym czasie nie zgłasza reklamacji oznacza że wszystko jest zgodne z zamówieniem. Recepcja nie przyjmuje tego typu zastrzeżeń po upływie pół godziny lub więcej . W sytuacji jeśli Gość rezygnuje z pobytu w pokoju po dłuższej chwili zostanie obciążony kwotą minimalną za pierwszą rozpoczętą dobę według stawki hotelowej. Zadatki nie są zwracane.
8. Za wjazd samochodem na parking i pozostawienie samochodu na parkingu bez zgody recepcji opłata 500 zł. Samochód może zostać odholowany na parking płatny na koszt właściciela samochodu.
§5 USŁUGI
1. White świadczy usługi zgodnie ze swoim standardem, przy czym obiekt nie jest jeszcze obiektem skategoryzowanym.
2. Basen oraz Spa aktualnie znajdują się w realizacji, co oznacza, że nie są dostępne (w żadnej części) dla użytku Gości .
3. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne ich zgłaszanie do Recepcji, co umożliwi pracownikom poprawę standardu świadczonych usług.
4. White ma obowiązek zapewnić: warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa, bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o Gościu, profesjonalną i uprzejmą obsługę.
5. Na życzenie Gościa świadczymy nieodpłatnie następujące usługi: udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą, budzenie o wyznaczonej godzinie, przechowywanie bagażu Gości zameldowanych w White.
6. White może tworzyć pakiety usług zawierające określone uprawnienia do korzystania z usług hotelowych w ramach pakietu bez odrębnej odpłatności, przy zachowaniu odpłatności za inne usługi hotelowe. Warunki pakietu all inclusive są określane corocznie odrębną informacją.
§6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
1. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających Go osób. White Resort zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe.
2. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien zamknąć okna, wyłączyć telewizor, zgasić światło, zamknąć krany instalacji wodociągowej, sprawdzić zamknięcie drzwi.
3. Za zagubienie karty magnetycznej (chip) do zamka pokoju hotelowego pobierana jest opłata 20 zł netto.
4. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest palenie papierosów w tym e-papierosów, używanie w pokojach prywatnego sprzętu elektrycznego takiego jak grzałki, żelazka elektryczne, kuchenki i piecyki elektryczne, tostery i inne podobne urządzenia nie stanowiące wyposażenia pokoju hotelowego. Nie dotyczy to ładowarek do telefonów, zasilaczy komputerów, lokówek i maszynek go golenia.
5. Dzieci poniżej 12. roku życia powinny znajdować się na całym terenie obiektu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
6. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, White może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań recepcji , uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia obiektu.
7. Zabronione jest wprowadzanie zwierząt do restauracji oraz wyprowadzanie psów za potrzebą do ogrodu. Psy za potrzebą należy wyprowadzać poza ogrodzenie do lasu.
§7 ODPOWIEDZIALNOŚĆ WHITE
1. White ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego.
2. Gość powinien zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
3. White odpowiada z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną tylko jeśli przedmioty te zostały oddane na przechowanie do depozytu hotelowego.
4.Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie.
5. White nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na miejscach parkingowych przed hotelem czy poza terenem White.
§8 CISZA NOCNA
1.Obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 7:00 rano.
2. Naruszenie ciszy nocnej może skutkować usunięciem Gościa hotelowego z obiektu, przy zachowaniu przez Hotel prawa do zatrzymania pełnej opłaty za pobyt.
§9 REKLAMACJE – regulamin
1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług, niezwłocznie po ich zauważeniu.
2. Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja.
§10 POSTANOWIENIA DODATKOWE
1. Zabronione jest wprowadzanie bez zgody zwierząt na teren całego obiektu. Psy na które Gość dostał zgodę muszą mieć własne spanie( np. kocyk) lub śpią na balkonie. Nie udostępniamy żadnych misek czy karmy dla psów. Goście zobowiązują się wyprowadzać psy za potrzebą poza teren hotelu. Zabrania się wprowadzania psów do restauracji.
2. Na terenie budynku obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu. Zabronione jest również korzystanie z grilla lub palenie świeczek i ognisk na obszarze całego obiektu.
3. W pokoju zabronione jest przechowywanie ładunków niebezpiecznych oraz broni i amunicji, materiałów łatwopalnych i wybuchowych.
4. Zakazuje się prowadzenia na terenie obiektu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
5. Zabrania się nadmiernego hałasowania, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani innych rzeczy, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości.
6. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych i ich wyposażeniu.
7. White nieodpłatnie oddaje w prywatne użytkowanie na czas pobytu, a Gość wypożycza na czas pobytu, do własnego, osobistego użytku odbiornik telewizyjny.
8. Na obszarze nieruchomości przyległej do budynków hotelu obowiązują zasady ruchu drogowego.
9. White przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do obiektu w przypadku opóźnienia z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowaniem należności za świadczone usługi.
10. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez Gościa na jego koszt po opłaceniu z góry kosztów tej usługi. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące. Po tym terminie przedmioty te przepadają na rzecz hotelu. Artykuły spożywcze będą przechowywane przez 24 godziny.
11. Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych przez Hotel zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. (tekst jednolity z dnia 13 czerwca 2016 r. Dz.U. z 2016 r. poz. 922) dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa w Hotelu, korzystania przez Gościa z pozostałych usług świadczonych przez Hotel, w szczególności do celów meldunku i umieszczenia danych Gościa w bazie danych Hotelu. Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich korygowania.
12. Gość wyraża zgodę na wystawienie faktur VAT bez podpisu.
13. Sądem właściwym do rozstrzygania sporów pomiędzy Gościem hotelowym, a White jest Sąd w Tczewie, a w przypadku sporów podlegających właściwości Sądu Okręgowego – Sąd w Gdańsku.
14. Integralną część Regulaminu stanowi Cennik. Zmiany Cennika nie dotyczą Gości, który rozpoczęli pobyt, jak również Gości, którzy uzyskali przy rezerwacji pisemne zapewnienie niezmienności ceny.
15. Recepcjonista może odmówić sprzedaży pokoju bez podawania przyczyn.
16. Nie wszystkie pokoje maja balkony i klimatyzację. Przy rezerwacji należny dopilnować aby ( jesli balkon lub klimatyzacja ma być) było to zapisane.
17. Pracownicy hotelu mogą poprosić Gościa o opuszczenie hotelu w wypadku nie przestrzegania przepisów, regulaminu hotelu, za niewłaściwe zachowanie lub w przypadku nie wykonywania poleceń obsługi hotelu. W takim przypadku nie przysługuje Gościom zwrot za nie wykorzystany pobyt. Gość hotelu odpowiada również za ewentualne zniszczenia, w tym za zniszczenia osób towarzyszących Gościowi.
18. Zgodnie z przepisami RODO uzyskane dane osobowe są przetwarzane jedynie do prawidłowej pracy hotelu i nie są udostępniane. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Jan Romaniuk.
Nieprzestrzeganie regulaminu skutkować będzie opłatą pieniężną w wysokości od 500 zł. OSP może nałożyć mandat od 5000 zł .
Jan Romaniuk
REGULAMIN POBYTU W WHITE RESORT Z PSAMI
- White Resort w Krynicy Morskiej (zwany dalej „Hotelem”) przyjmuje Gości wraz z psami jedynie po uprzednim zgłoszeniu tego faktu przy rezerwacji. pobytu w Hotelu i uzyskaniu pisemnego potwierdzenia w drodze wiadomości mailowej na adres podany przy rezerwacji pobytu oraz z zastrzeżeniem, że akceptowane są wyłącznie psy.
- Koszt pobytu zwierzęcia w Hotelu wynosi pomiędzy 90 zł – 250 zł/doba, w zależności od wielkości psa.
- Przede wszystkim Hotel może odmówić wyrażenia zgody na pobyt w Hotelu zwierząt ras powszechnie uznawanych za groźne lub agresywne, w tym m.in.: Pitbull, Rottwiler, Doberman, Dog, Owczarek, Amstaf, Buldog.
- Właściciel powinien posiadać książeczkę zdrowia zwierzęcia z aktualnymi wpisami o szczepieniach i odrobaczenin.
- Zwierzęta powinny być trzymane w pokojach. Na terenie Hotelu psy muszą być wyprowadzane na smyczy i w kagańcu, pod opieką właściciela, bądź osoby upoważnionej.
- Zabrania się wprowadzania zwierząt do punktów gastronomicznych, rekreacyjnych oraz na teren placu zabaw dla dzieci. Wyjątek stanowi pies przewodnik.
- Właściciele psów muszą posiadać specjalnie przeznaczone dla nich posłanie.
- Jeżeli pościel w pokoju, w którym przebywa zwierzę będzie przez nie zabrudzona (sierść, błoto) lub uszkodzona, właściciel jest zobowiązany do odkupienia całego kompletu pościeli w cenie określonej przez Dyrekcję Hotelu.
- Właściciele psów są zobowiązani do dbania o czystość związaną z pobytem ich zwierzęcia w Hotelu, w tym do natychmiastowego sprzątania nieczystości pozostawionych w hotelu i jego otoczeniu. Prosimy o wyprowadzanie psa po za teren Hotelu.
- Przede wszystkim żadne ze zwierząt nie powinno być pozostawione samo w pokoju dłużej, niż wynika to z jego indywidualnych potrzeb fizjologicznych. W przypadku, gdy pracownicy Hotelu będą mieli uzasadnione podejrzenia, że pozostawione w pokoju zwierzę zakłóca pobyt innych gości, niszczy mienie Hotelu, bądź może spowodować sytuację zagrożenia dla siebie lub innych gości, Pracownicy Hotelu będą starali się skontaktować z właścicielem w celu rozwiązania problemu. Gdy kontakt będzie niemożliwy, Hotel zastrzega sobie możliwość wejścia personelu do pokoju Gościa również z ewentualną pomocą odpowiednich służb i usunięcia zwierzęcia z Hotelu.
- Właściciel zwierzęcia ponosi za niego pełną odpowiedzialność i jest zobowiązany do naprawienia wszystkich szkód spowodowanych przez zwierzę. Dotyczy całego pobytu w Hotelu w mieniu Hotelu bądź mieniu innych gości oraz do pokrycia wszystkich związanych z tym kosztów. Koszty związane z usunięciem szkód spowodowanych przez zwierzę będą wyceniane przez Dyrekcję Hotelu.
- Właściciele są odpowiedzialni za zachowania przez swoje zwierzęta ciszy w Hotelu i nie zakłócanie spokoju innym gościom. W przypadku powtarzających się kilkakrotnie skarg ze strony innych gości, bądź personelu, Hotel zastrzega sobie prawo do usunięcia zwierzęcia z Hotelu.
Nieprzestrzeganie regulaminu skutkować będzie karą pieniężną w wysokości minimum 500 zł .